סוויץ ביטוח ופיננסים

שירותי משרד

אובדן כושר עבודה

אנשים רבים עובדים קשה כל החיים ומפרישים סכום כסף לביטוח הלאומי רק כדי שיוכלו לקבל עזרה אם וכאשר יצטרכו לה. למעשה, אנשים משלמים למקרה שיאבדו את כושר העבודה שלהם ולא יוכלו לייצר הכנסה. מדובר בסוג של ביטוח שניתן על ידי המדינה דרך חוק ביטוח בריאות ממלכתי, אך בניגוד לביטוח רגיל, בביטוח לאומי יש את הגב של הרשויות ולעיתים האדם אינו מקבל את מה שמגיע לו. הבדיקות בביטוח הלאומי לעיתים נעשות ברשלנות ואנשים רבים מוצאים את עצמם עם אחוזי נכות וקצבאות חודשיות שלא תואמות את המצב שלהם. כל אחד מאיתנו צריך לוודא כי זכויות רפואיות שמגיעות לנו על ידי המדינה מתממשות במלואן.
בין אם מדובר בתאונת עבודה, תאונת דרכים, מחלות קשות, או ליקויים רפואיים, אובדן כושר עבודה הוא עניין רציני, שיגרום לביטוח הלאומי לשלוח את הנפגעים להרבה מאוד הערכות רפואיות שבסופם ייקבעו אחוזי הנכות וגודל הקצבה. תאונות עבודה הם לא רק פגיעות גוף רציניות, אלא גם פגיעות נפש שנגרמות מגורמים רבים. בין אם מדובר בפגיעות גוף או נפש צריך לטפל בה כמו שצריך. בהרבה מקרים, העניין נגמר במפח נפש ובמאבקים בירוקרטיים שלא כל אחד בנוי להם. השאלה הנשאלת היא מה עושים ואיך נלחמים בביטוח הלאומי כדי להעלות את אחוזי הנכות והקצבאות? התשובה היא לבחור באנשי המקצוע הנכונים.

 

לעבור את התקופה הקשה
כדי לטפל באובדן כושר עבודה בצורה הנכונה, יש לפנות לחברת ביטוח המתמחה בנושא, כמו סוכנות הביטוח סוויץ'. בסוויץ' עובדים אנשים עם שנים רבות של ניסיון במקרים של תביעות מול ביטוח לאומי, וידעו לעזור לאנשים לקבל את מה שמגיע להם. בסוויץ' תקבלו שירות מקצועי ויחס אישי, שיעזור לכם לעבור את התקופה הקשה והמורכבת הזו בצורה החלקה ביותר.

הקליקו לסרטון

לטיפים ותשובות חשובות

“סוויץ ביטוח ופיננסים”

לא נבחר סרטון

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת למגוון ביטוחים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

להצעה משתלמת
מנכ''ל ובעלים סוויץ ביטוח ופיננסים בע''מ
דילוג לתוכן