סוויץ ביטוח ופיננסים

מאמרים

סוכן ביטוח במרכז? יש לכם כתובת!

מחפשים סוכן ביטוח במרכז הקרוב למקום היישוב שלכם?

יש לכם כתובת!

ההכרה כי תושבי גוש דן נמצאים בקצב מטורף של פקק, עומס ולחץ יומיומי גובר, הביאה את רף החיפושים של סוכן ביטוח במרכז הארץ לגבהים חדשים.

ההיצע רחב, ובעומס היום-יום אין לכולנו את הזמן לבחור את סוכן הביטוח המומלץ והמתאים עבורנו. חבל שכך.

אז כיצד נבחר את סוכן הביטוח שלנו?

התשובה פשוטה ומורכבת בו-זמנית.

נתחיל מההגדרה הכללית: זה חייב להיות סוכן שמבין את הצרכים שלנו. זה סוכן שיודע שהוא חייב לתת לנו את הטוב ביותר שיש, בכל זמן ובכל מקום, ואינו מתפשר על פחות מכך. אמנם, הרבה סוכני ביטוח מבטיחים לעשות זאת, אך בפועל זה לא תמיד קורה! בעקבות זאת, אנחנו מוצאים עצמנו מתוסכלים מהשירות שקיבלנו. חבל, שוב חבל.

לכן, על מנת שאנחנו מצדנו, נוכל לדעת שנוכל ברגע האמת לסמוך על הסוכן שלנו, כדאי שנזכור כמה דברים שצריכים להנחות אותנו בבחירה הנכונה:

סוכן ביטוח ותיק

בדקו את הוותק של הסוכן שלכם וכמה זמן הוא עוסק בתחום. סוכן בעל ותק הוא סוכן שהצליח לשרוד בים של היצע סוכני ביטוח. נתון כזה נותן אינדיקציה ראשונית על אמינותו.

מה מציע לנו הסוכן שלא קיבלנו מסוכן אחר?

כדאי לנו לחפש תמיד את האדם עם הטוויסט, האדם שתפס את העין שלנו עם סוג שירות ייחודי שלא מצאנו או קיבלנו בפועל מסוכני ביטוח אחרים. זה יכול להיות דבר הקשור בצורת ההתנהלות מולכם, במחיר ללא תחרות וכו'.

סוכן שהמליצו לכם עליו

אין תחליף להמלצה אישית מחבר או בן משפחה. סוכן שעבד עם אנשים הקרובים אליכם הוא קנה מידה חשוב להכרה מקרוב של היחס והשירות שהוא מעניק. בנוסף, חפשו מקורות מידע על סוכנים מומלצים, כאשר המידע מתייחס לתאריך עדכני ככל האפשר על סוכנות מוכרת ומצטיינת במתן שירות.

אז מה נותנים לכם בסוכנות סוויץ'?

סוויץ' משמעו "לשנות". לא בכדי זהו השם שבחרנו לסוכנות. המטרה שלנו היא באמת לשנות סדרי ונהלי-עבודה; לספק ללקוחות שלנו פתרונות ביטוח בסטנדרטים אחרים לגמרי.

מה זה אומר?

סוויץ' היא חברת בוטיק. תכנית העבודה כוללת תכנון מקיף ויצירתי לצד שירות אישי, וזאת במקביל לייצוג שלכם בעבודת ההתנהלות מול חברות הביטוח.

אנחנו רואים קודם כל אתכם, את הצרכים שלכם. העדיפות הראשונה והיחידה היא המחויבות שלנו אליכם. התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן!

כיצד זה בא לידי ביטוי?

סוויץ' היא חברה מנוסה הממוקמת במרכז הארץ המקבצת עבורכם מומחי ביטוח תחת קורת-גג. אין לכם סיבות להתרוצץ על מנת לקבל "שירות משלים" במקום אחר. הכל קורה כאן, במקום אחד, מול גוף מקצועי אחד, במענה רוחבי, ורסאטילי ותכליתי במיוחד. אנחנו מדברים, עושים וקשובים לצרכים שלכם, ולכן אנו מספקים את המגוון הרחב, המקיף והאיכותי ביותר של פתרונות ביטוח רבים ויצירתיים ככל האפשר; הן לקוחות פרטיים והן חברות במגזר העסקי יודעות שאצלנו הם מקבלים מעטפת רחבה לצרכים שלהם.

סוגי הביטוחים שלנו כוללים:

גביעי ההצטיינות שלנו, לצד אלפי לקוחות מרוצים מהשירותים קיבלו בסוויץ' מהווים את ההוכחה הטובה ביותר: יש לכם סוכן ביטוח במרכז שקרוב אליכם פיזית ושירותית.   

עוד לא בטוחים מה אתם באמת צריכים? 

אנחנו כאן. על כוס קפה במשרד או שיחת ייעוץ חינמית. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

צרו קשר איתנו עוד היום.

 

דילוג לתוכן